Tuesday, July 27, 2010

Merisik..And The Ring










My parents and his parents..and..errrr me..ape aku buat menyebok kat situ?





And then..the "merisik" ring..












I just love my "merisik" ring! Simple yet so elegant..at least to me. It's a Platinum + Sterling. They call it "Platim Collection".



Eventho banyak cerita disebalik cincin ni...saiz terkecikla, lambat siapla,salah hantar kat outlet lain pastu kitorang pg amek gak (sbb aku nak jugak2 time tu kan..punyela keras kepala)..But finally..









Tersarung juga cincin di jariku..cewaahh..hmm kene edit sket gamba dek kerana hari jemariku yang montok lagi bnyk kedut sbb dah tua + lighting kureng la haritu..huhu







XOXO


p/s: pic of the ring credit to goldheart.com.my


3 comments:

Bai said...

heh. congrats!same design!

zLa said...

kerlassss noks! sweet nye ur ring a ling a ling :D

have a happy planning ahead ye! last time awal2 je i beli mag pengantin..pastu i blog hop b2b's blogs je..lagi best...all the best! cam pantun la puloks..

DalilaMian said...

Bai: Yeke..hehe sweet kan?congrates jugak kt u!

ZLa: Thanks dear..Tula psl, journey i baru nak bermula..u dah selamat dah